.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین عکس رونالدو در کودکی که همه را مجذوب خورد کرد + حاشیه ها
به تازگی عکسی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال منتشر شده که وی را در زمانی که برای اولین بار سوژه رسانه هاشده بود به تصویر کشیده است.

6366147 539 اولین عکس رونالدو در کودکی که همه را مجذوب خورد کرد + حاشیه ها

 

شمال نیوز: به تازگی عکسی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال منتشر شده که وی را در زمانی که برای اولین بار سوژه رسانه هاشده بود به تصویر کشیده است.


نخستین باری که رونالدو سوژه عکاسان و رسانه ها شد

 

نخستین باری که رونالدو سوژه شد – عکسی از رونالدو در شبکه های اجتماعی منتشر شده که از آن به عنوان اولین تصویر این ستاره فوتبال در رسانه ها یاد شده است.


گفتنی است رونالدو اتهامک که اخیرا درباره فرار از پرداخت مالیات به وی وارد شده پذیرا نیست و به طور کل این موضوع را تکذیب کرده است.


بنا بر گزارش رویترز دادستانی شهر مادرید از کریستیانو رونالدو به اتهام چهار فقره کلاهبرداری برای نپرداختن مالیات بر درآمد به دادگاه منطقه پوسوئلو آلارکن این شهر شکایت کرده است.


6366147 539 اولین عکس رونالدو در کودکی که همه را مجذوب خورد کرد + حاشیه هاآژانس جیستویون که مسئولیت منافع کریستیانو را بر عهده دارد در بیانیه‌ای گفت: «هیچ توطئه فرار مالیاتی وجود ندارد. رونالدو هیچگاه چیزی را پنهان نکرده است».


بنا بر اعلام دادستان مادرید، مهاجم کهکشانها در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ مبلغی معادل ۱۴.۷ میلیون یورو از مالیات درآمدهایش و نیز قراردادهای تبلیغاتی‌، فرار مالیاتی داشته است .


دادستان مادرید افزود :« رونالدو برای فرار از پرداخت مالیات درآمدهایش در سال ۲۰۱۰ اقدام به تأسیس شرکت‌هایی در خارج از اسپانیا کرده است تا مسئولان اداره مالیات اسپانیا را در محاسبه میزان واقعی درآمدهایش گمراه کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.